Waktu

Rabu, 9 September 2009

Buat Mazidul 36 0 (Tiada Kemelut Dalam Pekida)

Buat Mazidul,Pejabat Urusan Dan Pentadbiran Pekida Malaysia,telah di uruskan oleh Ibu Pejabat Pekida Malaysia di Sungai Petani,Kedah pada Penghujung 2006.Jadi apa yg saudara tulis Pejabat Pekida di no.69 E Bangunan Kobena,tidak benar.Kalau nak tulis biarlah cari butiran dengan jelas.menjadi ahli bukan di paksa,kerelaan hati.bayar yuran keahlian adalah ahli ,kalau dah tak bayar yuran bekas ahli.nak tulis biar la dengan jelas.Mazidul selalunya Pekida yg menjadi mangsa,tanpa usul periksa,status keahlian,yg buruk tetap Pekida.Mungkin awak tahu tapi tak tahu la apa tujuan awak.kalau baik,alhamdulillah.apapun terima kasih.Kalau nak bagi waktu siaran pun buat la cara sopan,Dalam blog dah bagitahu,kita cuma ada blog.kenapa tak tgk tarikh.waktu cita pemutihan ,t.v 3,dah siarkan no.tel serta alamat Pejabat pekida,Saudara Mazidul tak tengok atau buat tak tahu ?.maafla,saya ckp apa yg betul tetap betul dan tak perlu diputar belitkan.Kalau rasa ada keiklasan dihati,blh berhubung dgn Setiausaha atau Presiden terus.yg penting Islam bersatu.tiada kemelut dalam Pekida.

10 ulasan:

  1. Please check portal Pekida dan sila betulkan alamat :)

    BalasPadam
  2. Salam, jika saya berniat jahat sudah pasti saya tidak menghantar wartawan saya menemubual Presiden Pekida pada 25 September lalu.

    Hemat saya, masyarakat berhak mendapatkan penjelasan berhubung banyak kes membabitkan kelompok mendakwa ahli Pekida.

    Untuk pengetahuan pihak saudara, saya juga telah menemubual saudara Lan Gajah dan merakamkan pandagan beliau.

    Saya, manusia tidak berkepentingan dalam hal berhubung Pekida namun menjadi tanggungjawab saya mendapatkan penjelasan sebenar andai wujud tuntutan daripada masyarakat khususnya mereka berbangsa Melayu dan berugama Islam.

    Sila tonton rancangan 360 pada 30 September 2009, jam 9 malam, Rabu.

    Terima kasih.

    BalasPadam
  3. xpayah nak heboh psl pekida.bnyak lagi isu.bodoh betul wartawan ni.buke pekung didade.

    BalasPadam
  4. ya sepatut nya xpayah nak hebohkan hal ni...
    banyak lagi isu2 len.....

    BalasPadam
  5. ORG PEKIDA..JGN NK BERKEPAK SGT....

    BalasPadam
  6. sabar jgn terlampau taksub

    BalasPadam
  7. asalamualaikum...saya ingin join pekida 36...mcm mana cara nya ek...?mohon tunjuk ajar

    BalasPadam
  8. setahu saya pekida x bersalah...masalahnya sesetengah ahli yang memburukan nama baik pekida

    BalasPadam