Waktu

Isnin, 30 Mac 2009

Samseng di hukum gantung sampai mati

Begitulah padahnya sekiranya menjadi samseng, membuta tuli mengikut perundangan sendiri. Sepertimana yang dilaporkan oleh Buletin 130 pada 30hb Mac 2009. Di mana bukti yang menunjukkan samseng tersebut ahli PEKIDA? TV3 dah rujuk ke? ada pengesahan ke yang malaun tu ahli pekida? Jangan sesedap mulut je? Buat pengetahuan pekida, senarai ahli pekida yang asli boleh dirujuk ke pejabat kami. Sekiranya samseng tu ahli pekida, dengan apa yang dilakukannya telah terbukti bersalah, dan kami menyokong perundangan Malaysia. Dan jika mana-mana ahli kami melakukan kesalahan tetap bersalah. Pekida tiada kekebalan dari segi apa-apa jenayah dilakukan.

5 ulasan:

  1. nama pun TV3 buat keja buta tuli ja.kalau tv30 tak jadi mcm ni.banyak samseng menyamar pekida.kita harus tubuhkan jawtan kuasa tatatertib untuk pantau kalau ada ahli buat masalah dan orang menyamar.

    BalasPadam
  2. saya mencadangkan 1 bulan sekali diadakan perjumpaan bersama ahli pekida.kemudian diadakan ceramah agama wajib kepada ahli.untuk mengelakkan ahli2 pekida terjurumus ke alam kurang sihat.

    BalasPadam
  3. Kalau Pemimpin kita yang diatas mengikut hadith ini rasanya PEKIDA tak jadi macam sekarang Dari Abu Hurairah r.a Rasulullah bersabda, “ 3 golongan yang akan selalu di beri pertolongan oleh Allah ialah seorang mujahid yang selalu memperjuangkan agama Allah swt ,seorang penulis yang selalu memberi penawar dan seorang yang menikah demi menjaga kehormatan dirinya” (Hadith riwayat Thabrani) dikeluarkan oleh Ibnu Abi Hatim, dari Ad Dur Al Mantsur.

    BalasPadam
  4. Pekida johor gangster, anggotanya bersatu sangup buat larikan anak dara orang dan benarkan membuat maksiat hingga lahir anak dan buat majlis nikah thailand pun palsu asalkan anggota pekida dan korban bukan anggota halal di buat sesuka hati membuli korban dengan memperkenalkan diri 3 line kepada pihak berkuasa (polislahtu , laporan polisi dah berderet macam cerpen dan masuk harian metro selatan pun ade juga tapi 3 line kena dicencored, jabatan agama johor tak boleh buat ape-ape, kepada kekawan yang ade masalah sama silahkan beli review.

    BalasPadam