Waktu

Selasa, 19 Mei 2009

Kad Keahlian Pekida

Dimaklumkan kepada semua Daerah bahawa Kad Keahlian yang Sah Cuma Kad Keahlian yang di keluarkan oleh Ibu Pejabat Pekida Malaysia yang beralamat di no.5 A,Bangunan MPSP,Jalan Pasar ,08000,Sg.Petani Kedah.Pihak Pekida Malaysia tidak pernah membenarkan pihak lain untuk mengeluarkan kad keahlian Pekida Malaysia.Semua kad keahlian Pekida Malaysia akan di proses setelah mendapat kelulusan dari Majlis Tertinggi Pekida Malaysia dan di proses di Ibu Pejabat Pekida Malaysia sahaja,harap maklum

169 ulasan:

  1. bagaimana hendak menjadi ahli pekida yang sah? saya tinggal di permatang pauh.

    kuekkuekkuek@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam...apa name nak pgl ni...mcm ni nak msuk ahli pakida yg sah,,kamu prlu cari ayahanda tmpt yg trdkat dgn anda....borang boleh mintk,tpi sblum itu mukin ada soalan di tnya..bila lulus smua nya kad ahli akn diberi..jika tiada kad ahli itu bkn yg sah..

      Padam
    2. berape syarat umur die tu

      Padam
    3. Saya ingin memohon masuk dan ingin berkenalan lebih ramai lagi
      Saya dari Kelantan kota Bharu

      Padam
    4. Ini nombor saya 01137546924

      Padam
    5. asalam..sye mahu masuk ahli pekida .sye pmpuan blh tak masuk ahli pekida .nme sye asrina org kuala sg baru melaka.umr sye 30 tpi sye rendah je.sye perlu sedara bantu sye ajar sye cara utk masuk ahli pekida ni.

      Padam
    6. Buat KAD AHLI sampai sydah x dapat..kene kencing dgn ABG LONG..

      Padam
    7. Asalammualaikum macam mana saya nak menjadi ahli dartar yang sah menjadi ahli pekida malaysia ni sy tinggal kuala terengganu

      Boleh jelas tak

      Padam
    8. Assalamuallaikum, saya berminat utk menjadi ahli pertubuhan ini kerana ia melibatkan kebajikan. Malah kerana Islam menjadi tunggak pertubuhan ini.. Tapi adakah Pekida ditubuhkan di tempat saya ya? Saya berada di Labuan. Saya x pernah dengar nama Pekida di tpt saya tp saya sgt2 berminat untuk berkumpul dan bersatu dgn saudara seislam dan teringin utk menyatukan sebilangan org islam d cni yang mana saya pernah melihat dan merasa d aniaya oleh org seagama yg seharusny membantu yg lemah bkn menindas. Jika ada d labuan, saya harap dapat menyertai dan bersama2 d dlm Pekida demi menegakkan dan meninggikan martabat Islam dan membantu golongan yg memerlukan.

      Padam
    9. Saya pon berminat, mcm mna nak daftar sebagai ahli yee..sye dari kl..

      Padam
    10. Assalamualaikum nama saya adam saya berminat untuk menyertai pekida boleh encik jelaskan apa syarat untuk menyertai pekida saya mohon sgt dpt menyertai pekida kerana nk berkenalan dgn sedara sesama islam di tempat lain sebab saya duduk di kl

      Padam
  2. Assalamualaikum..

    saya dari johor, adakah saya perlu mendaftar sebagai ahli pekida johor dahulu untuk daftar di pekida malaysia ini?
    terima kasih

    adibajmain84@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Saya org sarawak.. Mcm mna nak jadi ahli pakida ini no saya 0166310803

      Padam
    3. Saya org sungai petani mcm mn nk jdi ahli pakida ini no sya 01112573042

      Padam
  3. Salam..saye dari kuching nak mintak borang keahlian kat mane ye???

    BalasPadam
  4. ASSALAMMUALAIKUM....SY DRI JOHOR MOHON MENDAFTAR SEBAGAI AHLI..PM PLS

    BalasPadam
  5. asalammualaikum jika kite tak kenal ayahda kawasan tu ada cara lain tuk mendaftar tidak

    BalasPadam
  6. asalammualaikum.... emm mcm mna nak tau ayahda kat tempat kmi... kmi nak buka kat kawasan kami...

    BalasPadam
  7. asalamualaikom sy dari johor mcm mane nak jady ahli sah pakida???puas sy mencari ....x jumpe

    BalasPadam
    Balasan
    1. 0133287371
      Minat nk masuk menjadi PEKIDA WILAYAH?
      Call no diatas n sy akn urus kn secara sah sbg ahli pekida

      Padam
    2. Mohon izin dari saya. Jika didaftar akan seseorang yang hendak/ingin/perlu berdaftar dalam setiap mana-mana pertubuhan@persatuan, adakah seluruh perkara tersebut akan jadi lembaga anugerah ,sebagai perkara yang mungkin diberi Untuk setiap ahli yang telah berdaftar? Jika begitu terbeban lah penganugerah itu kerana persiapan mereka itu sendiri, kerana potensi dari pemberian oleh penganugerah itu di erti faham oleh kami sebagai tiada penghalang/Batas oleh masyarakat untuk memiliki apa yang dimiliki oleh penganugerah.
      Pepatah purba moden mengatakan "semua-Nya di hujung jari"..mohon maaf dari saya untk semua pihak
      "Minat itu hadir kerena habuan...
      Sejahtera-nya kita boleh di capai kerana seada-Nya Legasi Yang telah Di kurniai kepada yang per-tuan agong bagi rakyat seluruh malaysia "
      wassalam..

      Padam
    3. Assalamualaikum.. saya Muhammad Azirul MCM mne nk jadik ahli pakida yg sah sy duduk di klang no sy 01110736370

      Padam
  8. assalammualaikum sy dari selangor macam mane nak daftar sebagai ahli baru ? sy tak kenal mana-man ayahanda di negeri selangor

    BalasPadam
    Balasan
    1. Banyak-banyakkan berkawan, ringan-ringankan tulang untuk tolong-menolong orang lain,walaupun saling tak mengenali..mungkin dengan cara ini senang sikit nak dapat info..

      Padam
    2. wanita tak boleh mendaftar sebagai ahli pekida ker??

      Padam
    3. Wanita kta sebut sbg SRI KANDI
      Hbungi sy tuk maklumat lanjut n ajak la kwn2 wanita yg lain
      0133287371

      Padam
    4. Wassalamualaikum.....

      =cari lah di mana-mana pun kerana sebetulnya "Tak Kenal Maka Tak Cinta".

      Padam
    5. Saya dari johor nak masuk ahli pekida bole tak?

      Padam
    6. ASSALAMMUALAIKUM SALAM UKHWAH SAYA MUHAMMAD FAIZ FARHAN BIN AZMAN ,SAYA BERMINAT UNTUK MENYERTAI MAJLIS UKHWAH INI ,MCM MANA CARA UNTUK SAYA SERTAI SAYA TINGGAL DI KAWASAN ALOR SETAR KEDAH INI NO FON SAYA 0137852324

      Padam
  9. Assalamualaikum..

    Saya dari shah alam seksyen 7,boleh dikatakan seluruh keluarga saya adalah ahli dan memegang beberapa jawatan didalamnya,tetapi lain lain negeri dan kawasan,malu bertanya kepada mereka, saya nak mendaftar ahli baru yang sah,bagaimana caranya? Dimana? Apa syaratnya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. "..Buah cempedak di luar pagar,ambil galah tolong jolokkan..
      Kami budak baru belajar,
      Mohon tuan tunjukkan.."

      Padam
    2. Saya nak masuk pekida bole tak?

      Padam
  10. assalamualaikum....

    saya nak daftar sebagai ahli baru.... macam mana cara nak mendaftar??? saya dari segamat, johor

    BalasPadam
  11. asalammualaikum....

    saya dari Melaka ingin bertanya, bagai mana cara ingin mendaftar sebagai ahli PEKIDA.....

    BalasPadam
  12. assalamualaikum...

    saya dari perlis daerah chuping...saya nak join pekida ni dgn sorang kwn saya kalau boleh tahu siapa nama ayahanda kawasan chuping,perlis. terima kasih

    BalasPadam
  13. asalamualaikum..saya dari lahad datu sabah..macam mana saya ingin mendaftar ahli pekida yang sah

    BalasPadam
  14. assalamualikum...ada tak borang daftar jadi ahli by online

    BalasPadam
  15. saya ingin menyertai persatuan islamiah pekida ini.jadi dimana boleh saya ambil borang dan apa kah syarat2nya untk menjadi ahli yg sah.sya tinggal di seberang jaya,pulau pinang.

    BalasPadam
  16. asalammualaikum saya wan dari kelubi jitra kedah nak tanya saya sudah hantar borang ahli 2 dekat kekanda haris tapi sampai sekarang tak ada pun kad ahli 2 sampai sekarang ,,ada ka borang 2 sampai ke tak..

    BalasPadam
  17. saye nk menjadi Ahli Pekida Boleh tak ..Mcm mane nk Daftar .?

    BalasPadam
  18. saye nk dftar sbgai ahli pekida , mcam mnew saye nk msuk ??

    BalasPadam
  19. saya tinggal kat pasir puteh , kelantan

    BalasPadam
  20. bagaimana hendak menjadi ahli pekida yang sah? saya tinggal di seri iskandar,perak

    syafiq_san@yahoo.com

    BalasPadam
  21. Assalam.. bagaimana saya hendak mendaftar sebagai ahli pekida .. dan syarat2 nye,..??

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum,sy muhammad rabbani ingin thu cra utk mndaftar ahli pekida hrp dpertmbangkn..

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum saya keff dari segamat ingin tahu cara nk masuk ahli pekida yg sah .bagaimana cara ye

    BalasPadam
  24. Assalammuallaikum saya nazrin dari sungai petani .. Saya nak tanya .. Macam mana cara nak daftar keahlian pekida secara sah yea ? Mohon terangkan .. Sbb saya baru sahaja berpindah di kawasan sungai petani

    BalasPadam
  25. SAYE INGIN MENYERTAI,MACAM MANE YEE

    BalasPadam
  26. saya nak sertai ahli pekida yang sah..siapa2 boleh bagi tahu tak macam mana..saya tinggal area bukit mertajam pulau pinang..no fon saya 011-233-41561

    BalasPadam
  27. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  28. Assalammualaikum sy yazid.. Sy asal selangor n skrg duduk dekat Kota damansara, sy nk tnye la bagaimane sy ingin daftar sebagai ahli pekida Malaysia yg sah?? Blh x sape2 tlg sy utk sy bersama dlm jemaah pekida malaysia dan dgn sape sy blh berhubung di area Kota damansara ni utk daftar sbgai ahli pekida... Ni no fon sy klu ade yg blh membantu sy msg sy atau call pon blh... 011-15559026

    BalasPadam
  29. assalamualaikum ,nama saya zul , macam mana saya nk sertai sebagai ahli pekida yang sah , saya dari tg.malim perak ,. kalau sape yg blh membantu msg saya atau coll no ni 01124032842

    BalasPadam
  30. assalamualaikum....

    saya nak daftar sebagai ahli baru.... macam mana cara nak mendaftar??? saya dari batu patah johor

    BalasPadam
  31. assalamualaikum....

    saya nak daftar sebagai ahli baru.... macam mana cara nak mendaftar??? saya dari batu patah johor

    BalasPadam
  32. assalamualaikum....

    saya nak daftar sebagai ahli baru.... macam mana cara nak mendaftar??? saya dari johor

    BalasPadam
  33. Assalam..sy fizi dr pasir puteh..mcm mn nk daftar sbg ahli pekida yg sah..blh bantu sy..ni contact no sy 0179602868

    BalasPadam
  34. assalamualaikum.... Saya ahli pekida dari dari johor baharu... Tp sekarang ni saya barada di keratong,pahang,macam mana saya nak tahu pekida di kawasan tempat saya tinggal sekarang

    BalasPadam
  35. wanita tak boleh mendaftar sebagai ahli pekida ker??sy nk msuk

    BalasPadam
  36. Salam,
    Saya ingin mendaftar sbg ahli..bgmana caranya?

    BalasPadam
  37. Salam,
    Saya ingin mendaftar sbg ahli..bgmana caranya?

    BalasPadam
  38. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  39. Assalamualaikum.Nama Saya Mohamad Saifudeen.Umur 14 Thn.Saya nk tanya.Umur 14 tahun keatas boleh x menyertai pekida.Dkt Kelantan Kawasan mana pertubuhan sprt ni.Sbab saya tinggal d kelantan.Kalau ada kt kelantan tolong mesej saya di FB.Ni nama FB saya(mohamad saifudeen maya)..saya mintak tolong sngt.please...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslam .Belajar sampai habis dlu. Mana-mana pertubuhan yang sah tidak dibenarkan mengambil ahli bawah umur 18. Maaf. Umo 18 nanti boleh join. Banyak pertubuhan yang ada. Tapi kena pandai menilai baik atau buruk.

      Padam
    2. Boleh daftar atau kena join yer?

      Kalau dapat SERONOK , kitemacam main-main la pulak bIla daftar NANTI..
      Wassalam..

      Padam
    3. Boleh daftar atau kena join yer?

      Kalau dapat SERONOK , kitemacam main-main la pulak bIla daftar NANTI..
      Wassalam..

      Padam
  40. Saya mohd noor umur 23 tinggal di johor bharu bndar seri alam saya nak sertai pekida. Tlong masuk kn saya pekida ada sesiapa ke yg boli tolong saya

    BalasPadam
  41. assalamualaikum...sy mohd naseri dr n.9..bagaimn utk mndftar ahli pekida ni??

    BalasPadam
  42. assalamualaikum , sy mohamad rindzuan asal dari klang selangor umur 22, secara manakah sy mahu mjadi mndftar ahli pekida..

    BalasPadam
  43. assalamualaikum.saya abdul hakim, stay desa sri hartamas kuala lumpur, nk tanya mcm mana nk daftar sebagai ahli pekida malaysia...
    what apps 0168960106

    BalasPadam
    Balasan
    1. asalam..sye mahu masuk ahli pekida .sye pmpuan blh tak masuk ahli pekida .nme sye asrina org kuala sg baru melaka.umr sye 30 tpi sye rendah je.sye perlu sedara bantu sye ajar sye cara utk masuk ahli pekida ni.

      Padam
  44. Saye duk pasir puteh. Macam mane nk masuk pakida.ni no 0139846271 buleh bagi tau

    BalasPadam
  45. Salam sye asal kedah kje kuantan...mcm mne nk msuk ahli pakida..bleh bgtaw..ni no.0123425776

    BalasPadam
  46. Salam sye asal kedah kje kuantan...mcm mne nk msuk ahli pakida..bleh bgtaw..ni no.0123425776

    BalasPadam
  47. asalamualaikum sy asal selangor mcm mne nak masuk ahli pekida..bley bagi taw..0173583642

    BalasPadam
  48. ingin menjadi ahli pekida yang sah wassap sy 0174301560

    BalasPadam
  49. Nak jdi ahli pekida yg sah...camna caranya n yuran brapa...serta apa syartnya....ble la wassap sya 01131649182 wan

    BalasPadam
  50. Assalamualaikum...
    Nama saya raja noorhazirah binti raja zulkifli...
    Saya berminat nak sertai pekida..saya area tanah merah kelantan dan tangkak johor...
    Boleh hubungi sy atau wasap 01155072019

    BalasPadam
  51. Assalamualaikum..macam mne nk msok ahli pakida yang sah.. Sya Muhammad Solehin.asal Sarawak.0178513160

    BalasPadam
  52. Assalamualaikum..macam mne nk msok ahli pakida yang sah.. Sya Muhammad Solehin.asal Sarawak.0178513160

    BalasPadam
  53. assalamualaikum... kad sy dh 2 tahun tamat tarikh luput... ayah dh meninggal... x tau nk menumpang kasih kt mana...

    BalasPadam
  54. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  55. mcam ne nak masok ahli pekida..saya Mohamad Dody. asal Sarawak
    01151808128..

    BalasPadam
  56. as salam tuan saya nak daftar pekida kali pertama tpi saya takde peluang lagi nak join..tolong wasapp saya sesiapa yang ada peluang kemasukkan ahli di k.l 01121796517

    BalasPadam
  57. Assalamualaikum...macam mana nak daftar ye...maaf menganggu...
    Sepet
    0194483067

    BalasPadam
  58. Assalamualaikum.. Sy nak tya bgaimana ccara nak daftar jadi ahli..sy kat penang..

    BalasPadam
  59. Assalammualaikum,sy rafiq dri bandar seri putra,selangor. Sy nak tanya macam mana cara untuk daftar untuk jadi ahli pekida,jika ada ayahanda berdekatan dengan area sini mintak tolong pm sy ye 0139843473(rafiq)

    BalasPadam
  60. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  61. Asslamualaikum incik saye mohd shazwan
    Berminat sunguh dgn islam dan juga bersedekah
    Saye ingin memasuki ahli pakida nie dah berminat lama sangat klau bleh incik tlg ajar kan ...saye tinggal damansara.. asal kedah ..
    Nie nmber saye ..0172154579 nama wan

    BalasPadam
  62. Asslamualaikum incik saye mohd shazwan
    Berminat sunguh dgn islam dan juga bersedekah
    Saye ingin memasuki ahli pakida nie dah berminat lama sangat klau bleh incik tlg ajar kan ...saye tinggal damansara.. asal kedah ..
    Nie nmber saye ..0172154579 nama wan

    BalasPadam
  63. Asslamualaikum Tuan Tuan sekalian. Saya Muhd. Nasruddin Abu. Sebenarnya I nak membuat aduan berkenaan dengan Ahli Pekida Kota Kinabalu yang bernama Han Ashraf dengan kelakuan yang telah melanggar polisi Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah. Dia pernah menghasut kawan2 saya dengan menunjukkan pistol yang diperolehinya and juga beberapa kali dia menjerit jerit di tengah malam luar rumah nak bunuh nak bakar dan menghebahkan yang dia ni ahli pekida. saya tidak pasti sama ada Pekida pertubuhan kebajikan islam atau pun gengster. harap maklum saya sudah lama nak cari cari media yang saya boleh membuat aduan. ni lah blog yang saya jumpa. harap membantu

    BalasPadam
  64. Assalamualaikum tuan.. saya hisham dri perak kerian.. bagaimana saya ingin menyertai pekida malaysia ? tuan bantu saya ya dah reply komen saya ni.. terima kasih salam persaudaraan­čśŐ

    BalasPadam
  65. Assalamualaikum tuan.. saya hisham dri perak kerian.. bagaimana saya ingin menyertai pekida malaysia ? tuan bantu saya ya dah reply komen saya ni.. terima kasih salam persaudaraan­čśŐ

    BalasPadam
  66. Assalamualaikkum tuan.saya Rafiq dari melaka ayer keroh. Mcm mana saya nak sertai sebagai ahli pekida yg sah umur sy 26thn ..mohon ws sy di talian 0165805603 terima kasih tuan

    BalasPadam
  67. Saya igin sertai pekida Malaysia

    BalasPadam
  68. Assalamualaikum nak tanya sya mat asal sabah ..ok mcm ni nak tanya mcm mna mau masuk ahli pekida ya...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klau boleh call atau whatsapp saya 0178921504 sya ingin jadi ahli pekida

      Padam
  69. Assalamualaikum bagaimana utk menjadi ahli saya dari johor

    BalasPadam
  70. Assalamualaikum nak suruh ahli pekida cari seorg blh x

    BalasPadam
  71. Asslamualaikum...sy ingin menyertai ahli pekida..area melaka

    BalasPadam
  72. Assalamualaikum...sya ingin mernyertai ahli pekida...area petaling jaya

    BalasPadam
  73. Assalamualaikum,sya mahukan nya masuk ahli pakida malaysia

    BalasPadam
  74. Assalamualaikum...sya ingin mernyertai ahli pekida...area kl

    BalasPadam
  75. bole tak mendaftar pada ayahda negeri lain

    BalasPadam
  76. Assalamualaikum.saya nak daftar ahli Pekida mcm mana cara nya

    BalasPadam
  77. assalamualaikum saya dari kedah area langgar mcm mna nak mntak borang tuu..

    BalasPadam
  78. Assalamualaikum saya dari melaka macam mana nak daftar jadi ahli pekida


    BalasPadam
  79. Assalammualaikum, umur 17 tahun boleh ke sertai PEKIDA? saya duduk area Johor

    BalasPadam
  80. assalammualaikum.saya dari kulim kedah saya nak tanya macam mana nak daftar masuk
    umur saya 25

    BalasPadam
  81. Assalamualaikum sy nk tanya mcm mna nk masuk pekeda sy prpuan blh ke

    BalasPadam
  82. Salam nk tnya cara msuk pkida yg sah mcmna.. Sy asal sabah tapi menetap johor

    BalasPadam
  83. Asalammualaikum,Sy ingin setai pekida ini dengan sah,kalau tidak keberatan boleh whataspp sy terus..sekian

    BalasPadam
  84. assalamualaikum sya nak daftar sebagai ahli baru pekida malaysia ..tp macam mna cra nak daftar

    BalasPadam
  85. Assalamualaikum. Nama saya Noorman. Umur 46 tahun. Bangsa Melayu. Asal Johor. Sekarang bekerja di Pengerang. Lama merantau banyak dosa. Nak berubah bertaubat. Nak banyak kan amal. Nak sertai PEKIDA demi agama. Demi Allah. Siapa perlu saya jumpa? Boleh hubungi WhatsApp 0199262109

    BalasPadam
  86. Asalammualaikum saya nas tinggal di johor macam mana nak menjadi ahli. degan sape harus saya hubung

    BalasPadam
  87. Assalammualaikum ///.. saya mohd johan dari kempas.. macam mana saya nak ganti kad ahli saya yang sudah hilang.. 0177220922

    BalasPadam
  88. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  89. Assalamualaikum sy Ingin menyertai ahli pekida yg sah, sy tinggal Di Shah Alam no. 0196268642

    BalasPadam
  90. Sy dr Melaka. Perempuan. Nk jd ahli pekida or sri kandi tu. Boleh? Email sat. sisteha246@gmail.com

    BalasPadam
  91. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  92. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  93. "Boleh jadi apa yang kita(kamu) suka itu tidak baik untuk kamu(kita) dan boleh jadi apa yang kamu(kita) tidak suka itu baik untuk kamu(Kita)"

    ...Benarlah Kata Tuhan

    *Demi Kesejahteraan*

    BalasPadam
  94. "Boleh jadi apa yang kita(kamu) suka itu tidak baik untuk kamu(kita) dan boleh jadi apa yang kamu(kita) tidak suka itu baik untuk kamu(Kita)"

    ...Benarlah Kata Tuhan

    *Demi Kesejahteraan*

    BalasPadam
  95. Assalamualaikum.. nak tanya, kalau kata seorang lelaki yg telah merosakkan maruah seorang wanita dan dia mengatakan dirinya adalah ahli pekida bg urusan perbincangan bg menyelesaikan masalah. Mcm mana ya??? Boleh jelaskan tak??

    "Katanya, sewaktu dlm perbincangan. Dia dah call ayahanda untuk bertanya untuk hadirkan diri menyelesaikan masalah."

    Masalahnya, kami cuma nak bincangkan untuk urusan berkenaan pasangan tersebut. Tapi sampai keluar bab pertubuhan pekida ni, agak sangsi jugak laa. Dlm hati hanya mampu berkata, biar betol budak ni, nak settlekan masalah atau nak tambah masalah. Sangsi juga dgn keahlian pekida lelaki tersebut. Boleh jelaskan

    BalasPadam
  96. Assalamualaikum, Bagaimana hendak menjadi ahli pekida? Saya di Kuching Sarawak. No tel 010-6653130

    BalasPadam
  97. Saya mahu semak nama saya adakah ada berdaftar dengan pekida malaysia..
    Zulkeflee bin mohamed
    No ahli saya 09-08-91439

    BalasPadam
  98. Assalamualaikum tua bagaimana saya hendak jadi ahli pekida saya dari bera pahang. Ini no tel:0134273418 wsap atau col saya tolong tuan sy benar2 berminat

    BalasPadam
  99. Salam tuan bagai mana tuan macam mana saya nak daftar sebagai ahli dkt mana dan siapa saya harus berjumpa di negeri pahang ini kalau ada boleh hubungi saya di tel 0134273418 wsap pun boleh atau muhamad.mazlan85@gmail boleh email...sekian terima kasih tuan

    BalasPadam
  100. Assalamualikum tuan.. Cam mana nak join area Penang...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cari page Pekida ikut daerah tuan... mungkin di situ lbh mudah

      Padam
  101. Assalamualaikum
    Mcmna nk dpt kan kad ahli yer tuan...
    Sejak 2008 smpy skang kad tidak diberikan...cuma ada kad papim sahaja...

    BalasPadam
  102. Assalamualaikum sy safirin..nak tanya..sy nak masuk ahli boleh.sy berminat la.blh tolong ajar cara MCM mno nk masuk ahli.sy dari pasir puteh

    BalasPadam
  103. Assalamualaikum sy safirin..nak tanya..sy nak masuk ahli boleh.sy berminat la.blh tolong ajar cara MCM mno nk masuk ahli.sy dari pasir puteh

    BalasPadam
  104. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  105. Ni ni telifon sy 01128970117

    BalasPadam
  106. asalammualaikum saya asal kedah..saya mahu join pekida di kedah tak kira dimana sahaja ...untuk menambah ilmu dan menambah kawan dan mahu menambah di group pekida kedah untuk ahli² yang berjuang ....nombor saya 0169026317 ... saya ada dekat kedah jaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  107. Assalamualaikum..sekadar bertanya jika kad keahlian telah luput terlalu lama adakah rekod ahli masih ada?

    BalasPadam
  108. macam mana nak join ahli pakida malaysia.
    whatsp 0142059975

    BalasPadam
  109. Bagaimana nk semak nama keahlian 01116406881

    BalasPadam
  110. Bagaimana nk semak nama keahlian 01116406881

    BalasPadam
  111. Assalamualaikum. Sy dari n9 mcm mna nk sertai jemaah pekida? Ada x no yg ptut sy hubungi..

    BalasPadam
  112. Assalamualaikum bagaimana untuk jadi ahli pekida dan di mana tempat untuk mendaftarnya?

    BalasPadam
  113. Assalamualaikum bagaimana nak masuk jadi ahli pekida.. cara nak mendaftar macam mana.. saya minat.. 0174400633 boleh tlg whatsapp saya . Saya nak tanya tuan

    BalasPadam
  114. Salam.....
    Kepada yg berminat ingin manjadi ahli pekida malaysia anda semua blh cari ayahanda atau pon abg long di kawasan masing2 dan rujuk kepada beliau...
    Kerana mereka ini yg akan membantu anda semua utk menjadi ahli pekida malaysia...

    Sekian...
    ABG LONG

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalamualaikum,kepada yang berminat ingin menjadi ahli pekida boleh whatapp saya angah zol 0173171417 kawasan sri petaling/bukit jalil/puchong,jumpa saya untuk dapatkan borang... terima kasih

      Padam
  115. Assalammualaikum WBT, Sayaa dari ampang, saya berminat untuk menyertai ahli pekida untuk menimba ilmu dan pengalaman , mengeratkan siratulrahim sesama islam .. blh whatsap saya 0172680120

    BalasPadam
  116. Assalamualaikum Sya dri Perak bagaimana nak masuk jadi ahli Pekida ni ? Mintak tunjuk ajar , ni no Sya 0166426634

    BalasPadam
  117. Assalamualaikum , saya Noor Hamni BT Asmat berasal dari Tawau Sabah dan berumur 23 tahun ..Tujuan saya disini adalah ingin tahu lebih dalam lagi tentang Sri Kandi ni sebelum masuk menjadi ahli Sri Kandi..
    mohon lebih jelas tolong watsapp di nmmber0102607110..

    terima kasih

    BalasPadam
  118. Assalamualaikum wbt..saya Faizal Amran tinggal di Seremban negeri sembilan..saya teringin sgt menyertai Pekida..nak tahu macamana dan borang nk masuk tuan..maaf..ni ni wassup saya tuan..01118704016.. terima kasih byk2 tuan..

    BalasPadam
  119. Assalamualaikum saya Muhammad nurnizammudin bin Solehuddin saya dari kulim kedah umur27 ingin daftar kemasukan ahli Pekida .. macam mana caranya untuk berbaiah dan apa syarat nya dan apa yang saya perlu lakukan untuk menjadi ahli Pekida

    BalasPadam
  120. assalamualaikum. saya nak semak nama saya ada tak dalam ahli.? sebab lepas saya dah daftar. takda maklumbalas atau pengesahan saya sebagai ahli. terima kasih

    BalasPadam
  121. Saya nak daftar ahli pekida dan mahu minta brang

    BalasPadam
  122. Assalamualaikum.. Saya dari johor dan ingin join ahli persatuan pekida,saya harap admin dapat bantu saya

    BalasPadam
  123. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  124. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  125. aslm macm mane saye nk masok pekida ye dan berape had umur ye

    BalasPadam