Waktu

Ahad, 10 Mei 2009

Contoh Kad Keahlian Pekida Malaysia















Pekida Malaysia Tidak Pernah Mengeluarkan Kad yang bertulis VIP.Kad keahlian yang di keluarkan cuma kad Keahlian untuk Penasihat,Kad keahlian Ahli Seumur Hidup dan Kad keahlian biasa. Kad Keahlian Pekida Malaysia diakui SAH apabila di sertakan bersama resit pembayaran yuran. Harap maklum

52 ulasan:

  1. mcm mn klu ad pihak yg turut copy kad pengenalan ni????????

    BalasPadam
  2. maaf menganggu..saya hadir hanya untuk bertanya..jika "ID" kita hilang atau rosak..bagaimana hendak dpt kan nya balik ? tlg jelas kan disini

    BalasPadam
  3. tlg jdikan sya sbg ahli..

    bntuan amat dharpkan..
    emel..

    shamilmen@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam ukhuwah..mohon penjelasan dan jawapan terperinci tentang adanya pertumbuhan ini.. e-mail safwanwhm23300@gmail.com

      Padam
  4. saye pon nak jadi ahli gak...

    saye harap sangat...

    tolong yer...
    emel saye

    baha_acs@yahoo.com
    no fon:0168024917

    BalasPadam
  5. saya juga mahu menjadi ahli.....saya ingin berjuang bersama saudara saya.....tolong ya....

    no telefon
    0173722035
    kakipancing92@yahoo.com

    BalasPadam
  6. ASSALAMUALAIKUM
    tidak salah saya rafi ingin bertanya.ramai yang menyatakan pekida ini baik di jalan ALLAh tapi ade segelintir telah menyalah gunakannya.boleh tak jika saudara terangkan kepada sy tujuan pekida ini.dan bagaimana saya ingin menjadi ahli supaya dapat menegakkan ajaran agama ISLAM disamping itu dapat menegakkan keadilan disisi ALLAH...

    rafi.
    mosqto_netriver@yahoo.com

    BalasPadam
  7. Assalamualaikmu...sy berminat utk sertai pertubuhan pekida,tp sy masih kurang jelas tentang fungsi pekida...boleh x tlg terangkan?

    aiz_healer@yahoo.com
    014-8373309

    BalasPadam
  8. ASSALAMUALAIKUM...
    sy ingin btanya tentang pengesahan kad ahli. sy sudah lama mjadi ahli tapi smpai skrg sy tak mnerima kad keahlian. jadi sy ingin btanya bgaimanakah sy ingin mdapat kad keahlian yg sah. sy bharap mdapat sebarang maklum balas dan cadangan. sekian

    silentcat8@gmail.com
    019-9226446

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asslamkum kepade tok ayah ayah paduke ayah2 n abang2 sye kekade shaiful dari kulai johor maaf iging betanye sye dh dekat 4tahun ahli pesatuan ni tapi xpenah ade kad ahli blh sye tanye bagai mane sye igin memohon kad ahli yg sah sye harap ade malom balas dari ibu pejabat terime kasih
      No hp 0177256622

      Padam
  9. assalammualaikum..saya pun ingin bertanya soalan seperti silentcat..
    bluegooga@gmail.com
    012-3011320

    BalasPadam
  10. boleh terangkan bagaimana ingin menjadi ahli pekida? terima kasih.

    BalasPadam
  11. saya pun ingin sertai pertubuhan ini....tp saya kurang jelas dgn ny..

    BalasPadam
  12. salam. bgaimana tuk mendapatkn kad keahlian?
    mohon bls..

    syazwan_tan9396@yahoo.com
    014-8042959

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum.. Tumpang tanya.. Saya dah ada kad yg mcm gambar di atas,tetapi kad tu dah hilang.. Bagaimana cara untuk dapatkan gantian?

    BalasPadam
  14. salam mcm nak sertai jadi ahli?wan 018 377 5925

    BalasPadam
  15. Saya pun nak sangat jadi ahli kumpulan ni boleh tak tolong saya

    email saya asdarlavender@gmail.com
    ni nombor handpon saya 0138595994

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum, Sy pun ingin menjadi ahli, macam mana caranya.
    Email: jsham996@yahoo.com.my
    H/P:0174898495

    BalasPadam
  17. assalamualaikum..saya ingi menjadi ahli bagaimana cara nya
    bijanachik83@gmail.com

    BalasPadam
  18. assalamulaikum,saya nk jadi ahli pakida,nk dafter macam mana ye

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum, saya igin mnjadi ahli bagaimana caranya tuan??
    Email sy : aq_phai@yahoo.co.th
    H/p sy : 0148292445

    BalasPadam
  20. bla sye bley tahu abg...ic saya dha tukar kad ic pekida

    BalasPadam
  21. salam /// kepada sesiapa nak masuk, hendaklah melalui negeri masing2..cuba tengok kat arkib blog..tengok senarai nama ahli jawatankuasa perhungan bagi negeri masing2. sekian, terima kasih..

    BalasPadam
  22. asalam....saya nk tpang tye h x...klu saya dah join pertubuhan warisan adat blh ke saya join pekida

    no fon 0179736034

    BalasPadam

  23. ASSALAMUALAIKUM...
    sy ingin btanya tentang pengesahan kad ahli. sy sudah lama mjadi ahli tapi smpai skrg sy tak mnerima kad keahlian. jadi sy ingin btanya bgaimanakah sy ingin mdapat kad keahlian yg sah. sy bharap mdapat sebarang maklum balas dan cadangan. No fon saya 01123630776 muhammad

    BalasPadam

  24. ASSALAMUALAIKUM...
    sy ingin btanya tentang pengesahan kad ahli. sy sudah lama mjadi ahli tapi smpai skrg sy tak mnerima kad keahlian. jadi sy ingin btanya bgaimanakah sy ingin mdapat kad keahlian yg sah. sy bharap mdapat sebarang maklum balas dan cadangan. No fon saya 01123630776 muhammad

    BalasPadam
  25. Kalau boleh sye nak jadi ahli juga. Tapi takut tersalah masuk. Harap ad penjelasan.

    BalasPadam
  26. Ape² hal tolong whatsapp sye no 0109224564.

    BalasPadam
  27. Assalammualaikum tuan.. sy ingin mendaftar sebagai ahli yg sah.. sy dari masjid tamah, melaka.

    email: hafiswahab87@hotmail.com
    h/p: 017-636450

    BalasPadam
  28. assalamualaikum tuan2 semua, saya dari perak ,saya bemint untuk menjadi ahli yg sah , mintak tolong tunjur ajar bagai mana cara untuk mendafta menjadi ahli yg sah .
    ni no saya ,01124032842

    BalasPadam
  29. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum... Saya kanda chik..jalil bin mat zain dari ranting kuala sepetang... Saya memperbaharui kad keahlian pada 8.11.2015.adakah kad keahlian saya masih sah lg atau kena memperbaharui kad keahlian saya..

    BalasPadam
  31. Assalamualaikum... Saya kanda chik..jalil bin mat zain dari ranting kuala sepetang... Saya memperbaharui kad keahlian pada 8.11.2015.adakah kad keahlian saya masih sah lg atau kena memperbaharui kad keahlian saya..

    BalasPadam
  32. Sy nk jd ahli 01116924679

    BalasPadam
  33. Salam , sy nk sertai pertubuhan ini . 01137586471

    BalasPadam
  34. Kad hilang,nk wat baru.tuan tlg whatsup sy ami 0123582851

    BalasPadam
  35. saya hendak menjadi ahli mcm mana nk daftar 0173430667

    BalasPadam
  36. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  37. macam mana hendak daftar menjadi ahli
    0173430667

    BalasPadam
  38. saya hendak menjadi ahli mcm mana nk daftar 0173430667

    BalasPadam
  39. Assalamualaikum saya ingin menjadi ahli bagaimana caranya 01111562129

    BalasPadam
  40. Assalamualaikum.saya ingin menjadi ahli bagaimana cara nya 01135391977

    BalasPadam
  41. Assallamualaikum Ada yg sudi Bantu sy jd ahli .0135026703

    BalasPadam
  42. Asslamkum sye kekande shaiful igin betanye bagai mane igin mebuat kad ahli tolong bagi tw care nye terime kasih
    0177256621

    BalasPadam
  43. Assalamualikum.. Saya dari sabah mcm mna mau masuk pertubuhan ni... Saya harap saya boleh jadi ahli pertubuhan ni.... 0197847157

    BalasPadam
  44. Aslkm Sya kekanda aza(Baba Jon) mohon pencerahan bagai mane nak buat kad ahli dan bagai mane pengurusannya..sebab ramai ahli yg tidak didaftarkan dan tiada kad ahli..maklumkan kepada Aza(Baba Jon)ditalian 014-6606208

    BalasPadam
  45. Kad sy hilang lama dh mcmna nk buat baru ya.lg pun skrg sy dh x berapa aktif

    BalasPadam