Waktu

Selasa, 19 Mei 2009

Kad Keahlian Pekida

Dimaklumkan kepada semua Daerah bahawa Kad Keahlian yang Sah Cuma Kad Keahlian yang di keluarkan oleh Ibu Pejabat Pekida Malaysia yang beralamat di no.5 A,Bangunan MPSP,Jalan Pasar ,08000,Sg.Petani Kedah.Pihak Pekida Malaysia tidak pernah membenarkan pihak lain untuk mengeluarkan kad keahlian Pekida Malaysia.Semua kad keahlian Pekida Malaysia akan di proses setelah mendapat kelulusan dari Majlis Tertinggi Pekida Malaysia dan di proses di Ibu Pejabat Pekida Malaysia sahaja,harap maklum

27 ulasan:

  1. bagaimana hendak menjadi ahli pekida yang sah? saya tinggal di permatang pauh.

    kuekkuekkuek@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam...apa name nak pgl ni...mcm ni nak msuk ahli pakida yg sah,,kamu prlu cari ayahanda tmpt yg trdkat dgn anda....borang boleh mintk,tpi sblum itu mukin ada soalan di tnya..bila lulus smua nya kad ahli akn diberi..jika tiada kad ahli itu bkn yg sah..

      Padam
  2. Assalamualaikum..

    saya dari johor, adakah saya perlu mendaftar sebagai ahli pekida johor dahulu untuk daftar di pekida malaysia ini?
    terima kasih

    adibajmain84@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. Salam..saye dari kuching nak mintak borang keahlian kat mane ye???

    BalasPadam
  4. ASSALAMMUALAIKUM....SY DRI JOHOR MOHON MENDAFTAR SEBAGAI AHLI..PM PLS

    BalasPadam
  5. asalammualaikum jika kite tak kenal ayahda kawasan tu ada cara lain tuk mendaftar tidak

    BalasPadam
  6. asalammualaikum.... emm mcm mna nak tau ayahda kat tempat kmi... kmi nak buka kat kawasan kami...

    BalasPadam
  7. asalamualaikom sy dari johor mcm mane nak jady ahli sah pakida???puas sy mencari ....x jumpe

    BalasPadam
  8. assalammualaikum sy dari selangor macam mane nak daftar sebagai ahli baru ? sy tak kenal mana-man ayahanda di negeri selangor

    BalasPadam
    Balasan
    1. Banyak-banyakkan berkawan, ringan-ringankan tulang untuk tolong-menolong orang lain,walaupun saling tak mengenali..mungkin dengan cara ini senang sikit nak dapat info..

      Padam
  9. Assalamualaikum..

    Saya dari shah alam seksyen 7,boleh dikatakan seluruh keluarga saya adalah ahli dan memegang beberapa jawatan didalamnya,tetapi lain lain negeri dan kawasan,malu bertanya kepada mereka, saya nak mendaftar ahli baru yang sah,bagaimana caranya? Dimana? Apa syaratnya?

    BalasPadam
  10. assalamualaikum....

    saya nak daftar sebagai ahli baru.... macam mana cara nak mendaftar??? saya dari segamat, johor

    BalasPadam
  11. asalammualaikum....

    saya dari Melaka ingin bertanya, bagai mana cara ingin mendaftar sebagai ahli PEKIDA.....

    BalasPadam
  12. assalamualaikum...

    saya dari perlis daerah chuping...saya nak join pekida ni dgn sorang kwn saya kalau boleh tahu siapa nama ayahanda kawasan chuping,perlis. terima kasih

    BalasPadam
  13. asalamualaikum..saya dari lahad datu sabah..macam mana saya ingin mendaftar ahli pekida yang sah

    BalasPadam
  14. assalamualikum...ada tak borang daftar jadi ahli by online

    BalasPadam
  15. saya ingin menyertai persatuan islamiah pekida ini.jadi dimana boleh saya ambil borang dan apa kah syarat2nya untk menjadi ahli yg sah.sya tinggal di seberang jaya,pulau pinang.

    BalasPadam
  16. asalammualaikum saya wan dari kelubi jitra kedah nak tanya saya sudah hantar borang ahli 2 dekat kekanda haris tapi sampai sekarang tak ada pun kad ahli 2 sampai sekarang ,,ada ka borang 2 sampai ke tak..

    BalasPadam
  17. saye nk menjadi Ahli Pekida Boleh tak ..Mcm mane nk Daftar .?

    BalasPadam
  18. saye nk dftar sbgai ahli pekida , mcam mnew saye nk msuk ??

    BalasPadam
  19. saya tinggal kat pasir puteh , kelantan

    BalasPadam
  20. bagaimana hendak menjadi ahli pekida yang sah? saya tinggal di seri iskandar,perak

    syafiq_san@yahoo.com

    BalasPadam
  21. Assalam.. bagaimana saya hendak mendaftar sebagai ahli pekida .. dan syarat2 nye,..??

    BalasPadam
  22. Assalamualaikum,sy muhammad rabbani ingin thu cra utk mndaftar ahli pekida hrp dpertmbangkn..

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum saya keff dari segamat ingin tahu cara nk masuk ahli pekida yg sah .bagaimana cara ye

    BalasPadam