Waktu

Ahad, 10 Mei 2009

Contoh Kad Keahlian Pekida Malaysia















Pekida Malaysia Tidak Pernah Mengeluarkan Kad yang bertulis VIP.Kad keahlian yang di keluarkan cuma kad Keahlian untuk Penasihat,Kad keahlian Ahli Seumur Hidup dan Kad keahlian biasa. Kad Keahlian Pekida Malaysia diakui SAH apabila di sertakan bersama resit pembayaran yuran. Harap maklum

22 ulasan:

  1. mcm mn klu ad pihak yg turut copy kad pengenalan ni????????

    BalasPadam
  2. maaf menganggu..saya hadir hanya untuk bertanya..jika "ID" kita hilang atau rosak..bagaimana hendak dpt kan nya balik ? tlg jelas kan disini

    BalasPadam
  3. tlg jdikan sya sbg ahli..

    bntuan amat dharpkan..
    emel..

    shamilmen@gmail.com

    BalasPadam
  4. saye pon nak jadi ahli gak...

    saye harap sangat...

    tolong yer...
    emel saye

    baha_acs@yahoo.com
    no fon:0168024917

    BalasPadam
  5. saya juga mahu menjadi ahli.....saya ingin berjuang bersama saudara saya.....tolong ya....

    no telefon
    0173722035
    kakipancing92@yahoo.com

    BalasPadam
  6. ASSALAMUALAIKUM
    tidak salah saya rafi ingin bertanya.ramai yang menyatakan pekida ini baik di jalan ALLAh tapi ade segelintir telah menyalah gunakannya.boleh tak jika saudara terangkan kepada sy tujuan pekida ini.dan bagaimana saya ingin menjadi ahli supaya dapat menegakkan ajaran agama ISLAM disamping itu dapat menegakkan keadilan disisi ALLAH...

    rafi.
    mosqto_netriver@yahoo.com

    BalasPadam
  7. Assalamualaikmu...sy berminat utk sertai pertubuhan pekida,tp sy masih kurang jelas tentang fungsi pekida...boleh x tlg terangkan?

    aiz_healer@yahoo.com
    014-8373309

    BalasPadam
  8. ASSALAMUALAIKUM...
    sy ingin btanya tentang pengesahan kad ahli. sy sudah lama mjadi ahli tapi smpai skrg sy tak mnerima kad keahlian. jadi sy ingin btanya bgaimanakah sy ingin mdapat kad keahlian yg sah. sy bharap mdapat sebarang maklum balas dan cadangan. sekian

    silentcat8@gmail.com
    019-9226446

    BalasPadam
  9. assalammualaikum..saya pun ingin bertanya soalan seperti silentcat..
    bluegooga@gmail.com
    012-3011320

    BalasPadam
  10. boleh terangkan bagaimana ingin menjadi ahli pekida? terima kasih.

    BalasPadam
  11. saya pun ingin sertai pertubuhan ini....tp saya kurang jelas dgn ny..

    BalasPadam
  12. salam. bgaimana tuk mendapatkn kad keahlian?
    mohon bls..

    syazwan_tan9396@yahoo.com
    014-8042959

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum.. Tumpang tanya.. Saya dah ada kad yg mcm gambar di atas,tetapi kad tu dah hilang.. Bagaimana cara untuk dapatkan gantian?

    BalasPadam
  14. salam mcm nak sertai jadi ahli?wan 018 377 5925

    BalasPadam
  15. Saya pun nak sangat jadi ahli kumpulan ni boleh tak tolong saya

    email saya asdarlavender@gmail.com
    ni nombor handpon saya 0138595994

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum, Sy pun ingin menjadi ahli, macam mana caranya.
    Email: jsham996@yahoo.com.my
    H/P:0174898495

    BalasPadam
  17. assalamualaikum..saya ingi menjadi ahli bagaimana cara nya
    bijanachik83@gmail.com

    BalasPadam
  18. assalamulaikum,saya nk jadi ahli pakida,nk dafter macam mana ye

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum, saya igin mnjadi ahli bagaimana caranya tuan??
    Email sy : aq_phai@yahoo.co.th
    H/p sy : 0148292445

    BalasPadam
  20. bla sye bley tahu abg...ic saya dha tukar kad ic pekida

    BalasPadam